نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال(۳ خرداد ۱۴۰۳)|گام اول با شکست اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان
سرخط خبرها

آیا جدایی برانکو از عمان صحت دارد؟| مربی سابق پرسپولیس در راه ایران!

  • کد خبر: ۱۲۳۸۳۸
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
آیا جدایی برانکو از عمان صحت دارد؟| مربی سابق پرسپولیس در راه ایران!
از صبح امروز شایعات مختلفی حول جدایی برانکو از تیم ملی عمان شنیده می‌شود و حتی برخی مدعی هستند او صحبت‌هایی با فدراسیون فوتبال ایران داشته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از صبح امروز اخبار مختلفی در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی عمان شنیده می‌شود و حتی برخی از رسانه‌ها مدعی شدند او با فدراسیون فوتبال ایران هم مذاکرات مثبتی داشته و شاید جانشین اسکوچیچ شود.

در نهایت بازار شایعات آنقدر داغ و جدی شد که فدراسیون فوتبال عمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. فدراسیون فوتبال عمان در اکانت توییتری خود نوشت: طی امروز و فردا، برانکو برای مشاهده دو دیدار از هفته سوم لیگ عمان میان تیم‌های عمان کلاب و الرستاق و همچنین مسابقه بین السویق و النصر در استادیوم حضور پیدا خواهد کرد تا این دیدار‌ها را از نزدیک به تماشا بنشیند.

سپس هفته آینده برای برگزاری یک اردوی داخلی، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی عمان از سوی برانکو اعلام خواهد شد تا این تیم در یک تورنمنت بین المللی در اردن حضور پیدا کند.

تیم ملی عمان در تاریخ ۱۸ سپتامبر راهی اردن می‌شود و در تاریخ ۲۳ سپتامبر به مصاف عراق می‌رود. بازی دوم نیز در تاریخ ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می رسد با توجه به قرارداد برانکو با فدراسیون عمان، بحث جدایی او صرفا یک شیطنت رسانه‌ای بوده و قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->